Vrácení, výměna zboží
Jestliže vám zakoupené zboží nevyhovuje, máte možnost ho nepoškozené vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od jeho převzetí/doručení.
Výměnu zboží řešíme tak, že za vrácené zboží vám vrátíme kupní cenu, a na nově vybrané zboží vytvoříme novou objednávku. Jiný způsob výměny není možný.
Kdy zboží nelze vrátit
Nelze vrátit poškozené zboží a takové, u kterého to není možné ze zákona (například datové nosiče, software vybalený z originální obalu atd.)
Nelze vrátit zboží po uplynutí 14 denní lhůty pro vrácení.
Jak postupovat
- Vyplňte „Formulář vrácení zboží“, případně napište sdělení, ve kterém uvedete, jaké zboží vracíte.
- Nepoškozené zboží dobře zabalte, nejlépe do původního obalu.
- Přiložte originál faktury a vyplněný Formulář pro vrácení zboží. Pokud vracíte pouze část zboží , přiložte pouze kopii faktury a originál si ponechte.
- Zboží zašlete na adresu:
Petra Janovská
AZ-nakupy.cz,
Šlerkova 49
68604 Kunovice. - Zásilku doporučujeme pojistit, pokud již není pojištění v ceně přepravy zásilky (záleží na dopravci a druhu přepravy).
- Zboží zašlete doporučeně. Zásilku nezasílejte na dobírku. Takovou zásilku nepřevezmeme.
Upozornění:
Pokud vracíte zboží, které bylo zasláno v originálním obalu, žádáme vás, abyste jako přepravní obal použili jinou krabici nebo použili balicí papír, aby nedošlo k poškození originálního obalu u zboží.
Jakmile vaši zásilku obdržíme, zkontrolujeme ji, a pokud je vše v pořádku, vrátíme vám kupní cenu. V případě, že zjistíme, že je zásilka poškozená nebo nekompletní, můžeme přiměřeně snížit částku, která bude vrácena.